آشنایی با تجهیزات ازمایشگاهی

آشنایی با تجهیزات ازمایشگاهی hplc gc gc mass

آشنایی با تجهیزات ازمایشگاهی

آشنایی با تجهیزات ازمایشگاهی hplc gc gc mass

  • ۰
  • ۰

مقدمه سیستم Orbitrap GC-MS Exactive GC برای اولین بار قدرت را به محیط معمولی می دهد. این سیستم به دانشمندان متخصص در زمینه ایمنی مواد غذایی، محیط زیست، صنعتی، قانونی و ضد دوپینگ اجازه می دهد تا جریان های کاری خود را انقلابی کنند و توانایی تحلیلی خود را به سطح بعدی تبدیل کنند.   
   
Exactive GC یک GC-MS اختصاصی برای استفاده آسان است که سطح بی سابقه ای از عملکرد درجه بسیار حساس روتین را برای تحلیل های هدفمند و غیر هدفمند فراهم می کند و همچنین مقدار اطمینان بالا برای جریان عملیات تجزیه و تحلیل نمونه نهایی. این از طریق قدرت برتر حل شده، دقت جرم، محدوده دینامیکی خطی و حساسیت که تنها تکنولوژی Orbitrap می تواند ارائه دهد، همراه با جریان های پردازش داده هوشمند ارائه شده توسط نرم افزار TraceFinder بدست می آید.   


اسپکترومتری جرمی کروماتوگرافی گاز (GC-MS) ترکیبی از دو تکنیک قدرتمند برای شناسایی ترکیبات با محدودیت تشخیص پایین وخرید دستگاه جی سی مس  امکان تجزیه و تحلیل کمی است. تجزیه و تحلیل GC-MS می تواند بر روی نمونه های مایع، گاز و جامد کار کند، اما در درجه اول به ترکیبات فرار و نیمه فرار محدود می شود.

تجزیه و تحلیل اسپکترومتری جرمی کروماتوگرافی گاز بر روی مایعات، گاز یا جامدات انجام می شود.

Agilent 5975C inert XL MS با 7890 GC، 7693 AS و 7697 Headspace

Agilent 7000C MS / MS با 7890 GC و 7693 Autosampler

AGILENT 7890A GC / 7693 ALS / 240 ION TRAP GC / MS سیستم



  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • شرکت زنده رود اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی